Ketvirtadienis, 18 balandžio, 2024
PradžiaNaujienosUostadvario uosto aukcionas - antras kartas nemeluoja

Uostadvario uosto aukcionas – antras kartas nemeluoja

- Advertisement -

Aukciono priešistorė

Skiriama tiems kas arba tiesiog neskaitė, arba neseka naujienas. Visai neseniai VVKD pabandė įbristi į naujus vandenis ir paskelbė pirmą aukcioną Uostadvario uosto vietoms išsipirkti. Aukcionas įvyko, tačiau Uostadvario uostas liko nepilnai užpildytas. Todėl VVKD skelbia antrą, pakartotinį renginį likusioms vietoms užpildyti.

Kodėl neužsipildė

Galima daryti skirtingų prielaidų, tačiau anot vietinių daug atsisakė dėl nepriimtinos kainos. Senoji buvo lygi 135€/mėn. ir galimai buvo priimtinesnė vietiniams laivavedžiams. Ir galimai tai buvo vienas iš svarbių faktorių renkantis galimybę likti jame. Plius sąlygos reikalauja sumokėti visą metinę sumą avansu, kas iš esmės prieštarauja logikai. Retas kas laiko ant vandens savo laivus visus 12 mėn. priedo sutarties sąlygose nėra aprašyta dėl galimybės saugoti laivus uosto teritorijoje šaltuoju sezonu. Na ir antra svarbi priežastis turbūt, kad šis uostas nėra turizmo centre. Jis tikrai nelyginamas su Šilutės uostu, jis pakankamai toli, tinkamo susisiekimo nėra ir apart uosto paslaugų (elektra, vanduo ir t.t) čia iš esmės nieko negausi. Aptarnaujantis uostas, tuo viskas ir pasakyta.

Ko laukti iš šio aukciono (interneto laikai)

Akivaizdu kad VVKD išvadas padarė, ir atėjo supratimas, kad vietiniai kažin ar dalyvaus antrame rate. Nes į varžytuves dėl 38 vietų atvyko rungtis 29 interesantai. Anot vietiniu, visi atsisakę tiesiog pasakė kad šiame cirke nedalyvaus. O ir pasigilinus į situaciją, verslą šiame krašte valdo konkreti grupė kuri jau turi užsitikrinus sau vietas aplinkiniuose uostose ir ne tik. Taigi VVKD nutarė taikyti į kitų rajonų laivavedžius. Ir aukcionas stebuklingai, skubiai pakeičiant nuostatus patampa internetiniu. Iš esmės kaip ir aišku tokio sprendimo tikslas, reikia šauti į auditoriją kurią jie patys atsijojo pirmojo aukciono metu. Iš kitos pusės, kyla klausymas, o kiek laivavedžiu net nematę uosto akvatorijos ir neįvertinę privažiavimo, lokacijos ir kitų jiems svarbių momentų sutiks dalyvauti šiame renginyje. Jau nekalbant, kad apmokėjimo forma iš tikrųjų vertėjo skaldyti bent pusiau, o geriausia į ketvirčius. Bet iš esmės, žinant kliento amžių, kažin ar tai netaps šiam sprendimui iššūkiu.

Laisvos vietos:

  • SK7
  • SK8
  • MK1
  • MK8
  • MK15
  • MK17
  • MK21
  • MK23
  • MK25
  • MK27
Reklama
Panašus straipsniai
- Advertisment -

Populiariausi